“Els socialistes volem continuar millorant la connectivitat de les comarques tarragonines amb la resta del país i, especialment, amb Barcelona. Per això farem que la connexió ferroviària entre Tarragona i Barcelona augmenti fins als 40 trens diaris, un cada 20 minuts en hores punta i un cada mitja hora la resta del dia, aconseguint, alhora, que el temps del trajecte es redueixi fins als 40 minuts.” Així ho ha assegurat aquest matí el cap de llista socialista per Tarragona, Xavier Sabaté, a l’hora de presentar el programa del PSC del Camp de Tarragona en matèria d’infraestructures.
Altres propostes del PSC destacades en aquesta qüestió són la posada en servei d’una línia ferroviària per a mercaderies entre Tarragona i Castellbisbal “capaç de donar sortida al mig milió de contenidors que arribaran al país via Port de Tarragona”, enllestir la C-51 entre Valls i El Vendrell, fer doble via a la C-14 entre Alcover i Valls, desdoblar la carretera que connecta Reus i Cambrils, dur a terme el Tramcamp i acabar la malla que vertebrarà les sis comarques del Camp de Tarragona mitjançant la interconnexió dels principals nuclis de població.
En un altre ordre de coses, Xavier Sabaté ha assegurat que “el senyor Poblet té autèntic pànic a celebrar un debat cara a cara amb mi. Ja que no ho farà com a mínim l’animo a què doni a conèixer el programa electoral de CiU per aquestes comarques i que el pengi a la web per tal que tots els ciutadans puguem saber que es proposa fer si el seu partit guanya les eleccions. De moment, l’únic que ha demostrat el senyor Poblet és que és un autèntic sac d’interrogants...”
D’altra banda, el diputat socialista al Congrés per Tarragona, Francesc Vallès, ha afirmat que “mai s’havia invertit tant a Tarragona en infraestructures com durant aquests darrers anys, amb tot el que això suposa, per exemple, els més de 6.000 nous llocs de treball que s’han generat gràcies als 220 milions d’euros en inversions directes que hem rebut via les dues edicions del fons d’inversió local.”
“Hem tirat endavant les principals inversions en infraestructures que necessitaven aquestes comarques i les que encara no s’han executat ja estan en marxa”, ha conclòs Francesc Vallès.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada