El desdoblament de l'eix de l'Ebre, l'autovia de l'interior i les connexions ferroviàries, principals reptes en infraestructures
El PSC de l'Ebre ha certificat avui la seva aposta decidida pel corredor del mediterrani com cruïlla de comunicacions, amb un paper logístic de primer ordre del qual se'n deriven altres infraestructures i equipaments com el Logis o CIM Ebre. Aquesta és una de les propostes vitals de futur per als socialistes, tal com ha explicat avui la candidata Núria Ventura en la seva visita al Port de la Ràpita, l'ampliació i millora del qual és una de les actuacions més importants del govern no només per a la població montsianenca sinó per al conjunt de les Terres de l'Ebre.
“Els principals reptes en infraestructures són el desdoblament de l'A-7 i de l'eix de l'Ebre”, ha recalcat Núria Ventura que ha informat que el primer tram, entre Aldvoer i Vinallop, amb la variant de Tortosa, està en projecte constructiu; el segon tram Vinallop-port dels Alfacs, està pendent d'informe de sostenibilitat ambiental per treure ja a exposició pública l'estudi de traçat que ja està fet, i el darrer, d'Aldover a Lleida, també s'ha adjudicat la redacció de l'estudi de traçat. Quant a les connexions ferroviàries, la dirigent socialista ha explicat que es contempla la millora amb el polígon Catalunya Sud i el port dels Alfacs; la millora de serveis i freqüències de trens a les diferents línies, el propi port dels Alfacs i la modernització de l'estació de l'Aldea-Amposta, i l'estació d'Ulldecona-Alcanar-la Sénia. A més, també ha fet referència a la construcció de la línia Tarragona-Castelló “que avui encara no tenim per la deixadesa dels governs anteriors de CiU”.
“Els principals reptes en infraestructures són el desdoblament de l'A-7 i de l'eix de l'Ebre”, ha recalcat Núria Ventura que ha informat que el primer tram, entre Aldvoer i Vinallop, amb la variant de Tortosa, està en projecte constructiu; el segon tram Vinallop-port dels Alfacs, està pendent d'informe de sostenibilitat ambiental per treure ja a exposició pública l'estudi de traçat que ja està fet, i el darrer, d'Aldover a Lleida, també s'ha adjudicat la redacció de l'estudi de traçat. Quant a les connexions ferroviàries, la dirigent socialista ha explicat que es contempla la millora amb el polígon Catalunya Sud i el port dels Alfacs; la millora de serveis i freqüències de trens a les diferents línies, el propi port dels Alfacs i la modernització de l'estació de l'Aldea-Amposta, i l'estació d'Ulldecona-Alcanar-la Sénia. A més, també ha fet referència a la construcció de la línia Tarragona-Castelló “que avui encara no tenim per la deixadesa dels governs anteriors de CiU”.
“La nostra acció de govern ha posat les bases per al present i el futur, estem executant obres i planificant infraestructures perquè les Terres de l'Ebre puguin jugar a primera divisió”, ha explicat Ventura que ha afegit que quan els socialistes “parlem d'infraestructure no parlem només de carreteres, ports, aeoroports o comunicacions ferroviàries, sinó també d'aigua, de residus, d'energia i de la planificació de sòl industrial”. Ventura ha recordat els 200 milions d'euros d'inversió del govern en carreteres, entre les quals destaquen la d'Horta de Sant Joan; la de Batea fins l'Aragó, la d'Ulldecona a Tortosa i el pont entre Sant Jaume i Deltebre, i les inversions realitzades en regadius, en la construcció de depuradores, de xarxes de sanejament i xarxes pluvials, en els polígons industrials i en els vivers d'empreses.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada